قاليشويي غرب مشهد
قاليشويي معتبر در مشهد

در اين روزها نگهداري از حيوانات خانگي در منزل و خانه هاي كوچك آپارتماني بسيار مرسوم شده است اما مراقبت و نگهداري اين حيوانات بازيگوش درد سر هاي خاص خودش را دارد. در ميان حيوانات خانگي گربه و سگ باهوش هستند و ميتوان محل غذاخوردن و دستشويي را برايشان مشخص كرد اما گاهي بازيگوشي آن ها گل ميكند و براي صاحب خود كار درست ميكند!!!

 

با لكه ادرار حيوانات بر روي فرش چه كنيم ؟

 

شما سرپرستي اين حيوانات دوست داشتني را بر عهده گرفته ايد پس محبوس كردن آن ها در مكاني مشخص براي جلوگيري از كثيف شدن منزل كاري ناپسند است چرا كه آن ها به فضاي حداقلي آپارتمان براي شيطنت و بازيگوشي احتياج دارند . جلوگيري از بروز چنين اتفاق هايي تقريبا ناممكن است پس زماني كه فرش ما بر اثر ادرار حيوانات لكه دار و كثيف ميشود ميتوانيد بي درنگ با قاليشويي غرب مشهد تماس بگيريد و فرش خود را به ما بسپاريد و فرشي تميز و بدون لكه و بوي نامطبوع تحويل بگيريد.

گاهي در حال انجام تشريفات برگزاري جشن و مراسمي دوستانه هستيد و ميخواهيد منزل تميز تر از هميشه باشد اما با يك شيطنت اين حيوانات دوست داشتني ممكن است همه چيز خراب شود ! بايد بگوييم در اين لحظه بايد خونسرد باشد و اگر آب دستتان است زمين بگذاريد و سرعت عمل خود را براي از بين بردن لكه بالا ببريد.

 

نحوه پاك كردن لكه ادرار حيوانات خانگي

 

لكه هاي تازه نمايان شده بسيار زود تر پاك ميشوند و ردي از آن ها باقي نميماند پس هرچه سرعت شما بيشتر باشد كارتان آسانتر ميشود و اين به نفع خودتان است .

 

  • با دستمالي تميز خيسي لكه را بگيريد نهايت تلاش خود را براي خشك كردن ادرار از روي فرش به كار ببريد.
  • بر روي محل لكه مقداري آب اكسيژنه بريزيد و صبور باشيد تا خشك شود .
  • مايع ظرف شويي و شامپو فرش را باهم مخلوط كرده و بر روي لكه بريزيد و با يك دستمال و يا حوله محل را محكم بكشيد تا ردي از لكه برجا نماند.

 

حال ديگر فرش شما از هرگونه لكه پاكسازي شده است اما بوي بد ادرار هم چنان پابرجاست !!! با ما همراه شويد تا ترفند بوزدايي را هم توضيح دهيم .

 

رفع بوي بد ادرار از روي فرش

 

ادرار اسيدي بنام اسيد اوريك دارد كه تنها راه حل رفع بوي بدش مواد شوينده آنزيم دار است شامپو فرش هايي كه در عصر حاضر توليد و روانه بازار ميشوند داراي آنزيم هستند كه بوي بد را از بين ميبرند.

براي رفع بوي نامطبوع ادرار از روي فرش ميتوان از تركيب جوش شيرين با سركه استفاده كرد اما به شر طي كه لكه تازه باشد و از ايجاد لكه مدت زماني طولاني نگذشته باشد . در غير اين صورت بايد از مواد آنزيم دار استفاده شود .


نحوه رفع بو به اين ترتيب است:


پس از آن كه لكه را از روي فرش پاك كرديد مقداري جوش شيرين را برروي محل بريزيد و چند دقيقه منتظر بمانيد پس از آن كمي سركه را روي جوش شيرين ها بريزيد و باز هم منتظر بمانيد تا تركيب سركه و جوش شيرين تأثير خود را بگذارد پس از مدتي كه گذشت با يك دستمان نخي تميز محل را پاكسازي كنيد.

ما ادعا نميكنيم كه بهترين قاليشويي در مشهد هستيم ، اما ميتوانيم ادعا كنيم كه ارائه دهنده خدمات متمايز قاليشويي در مشهد هستيم .

 

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۵۶:۴۷ ] [ قاليشويي غرب مشهد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی